Ook in deze tijd staan wij graag voor je klaar!

Het zijn bijzondere tijden waarin we leven. Ook nu staan wij voor je klaar met onze mobiliteitsoplossingen op maat. Zowel zakelijk als particulier. Zo kun je gewoon een werkplaatsafspraak maken bij jouw Stern-vestiging naar keuze en zijn sinds 3 maart onze showrooms weer geopend op afspraak. Stern is jouw partner in mobiliteit!

Showrooms op afspraak geopend

Je bent weer van harte welkom: het is mogelijk om op afspraak onze showrooms te bezoeken. Onze vestigingen zijn ruim opgezet en hebben vaak meerdere verdiepingen, waardoor er meerdere afspraken tegelijkertijd plaats mogen vinden en je in regel snel terecht kunt. Er zijn wel een paar voorwaarden aan een showroomafspraak verbonden: maak minimaal 4 uur van tevoren een afspraak, je afspraak duurt minimaal 10 minuten en kom op tijd voor je afspraak, maar niet te vroeg. Wij kijken uit naar je komst!

Werkplaatsen volledig open

Heeft je auto onderhoud nodig, moet er een reparatie worden uitgevoerd, heb je schade gereden of is het tijd voor de APK? Dan blijf je van harte welkom! Je kunt eenvoudig online een werkplaatsafspraak maken. Wil je tijdens reparatie of onderhoud blijven wachten? Je kunt dit aangeven in de online planner of als je telefonisch een afspraak boekt. Voor de veiligheid is de wachtcapaciteit beperkt. Wil je langsrijden voor kleine zaken als bijvoorbeeld het vervangen van een lampje? Neem dan van tevoren even contact op. Wij zorgen dan dat je op het afgesproken tijdstip direct geholpen wordt: dat helpt drukte voorkomen.

Schadeherstel en autoverhuur vestigingen geopend

Schade gereden? Onze schadeherstel vestigingen zijn gewoon geopend. Wij herstellen graag je schade vakkundig en snel. Maak online een afspraak of bekijk onze vestigingen.

Wil je graag een auto huren? Huur gemakkelijk online een auto bij Stern. Je kunt je huurauto gewoon ophalen bij onze vestigingen. Uiteraard hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen op onze vestigingen tegen de verspreiding van het coronavirus.

Proefrit aan huis?

Wil je liever niet op pad, maar wil je wel jouw nieuwe auto kunnen bezichtigen en testen? Dat kan! Ook in deze tijd staan we graag voor je klaar, dus kun je nu eenvoudig een afspraak maken voor onze proefrit-aan-huis-service. We komen dan met liefde de auto die jij op het oog hebt langsbrengen. Deze desinfecteren wij bij aankomst, zodat jij volledig corona-proof de auto uit kunt proberen. Daarnaast leggen we graag alle functionaliteiten (op afstand) aan je uit, beantwoorden we al je vragen en voorzien we je van advies.

Virtuele proefrit?

Wil je de auto alleen bekijken? Ook dat is mogelijk. Tijdens een virtuele bezichtiging zal onze verkoper je via een videoverbinding alles van de auto laten zien en al je vragen beantwoorden. Zo krijg je in korte tijd een duidelijk beeld van de auto en kun je makkelijker een keuze maken!

Maatregelen op onze vestigingen

De gezondheid van onze bezoekers en collega’s staat op de eerste plaats. Daarom treffen wij noodzakelijke voorzorgsmaatregelen om ieder bezoek veilig te laten verlopen. Bekijk hieronder wat je van ons kan verwachten – en wat wij van jou verwachten.

Dit doen wij. Onze prioriteit is de veiligheid en het welzijn van jou en onze collega's.

Wat vragen wij van jou. Samen voorkomen we verspreiding van het virus.

Veelgestelde vragen

Ik heb een auto bij jullie op de website gezien. Kan ik deze ook in jullie showroom bekijken?

Ja, sinds 3 maart mag dat weer. Je moet wel eerst een afspraak maken met de vestiging die je wilt bezoeken. Deze afspraak moet minimaal 4 uur van tevoren zijn gemaakt en een bezoek duurt minimaal 10 minuten. Een showroomafspraak maak je gemakkelijk online. Klik hier.

Mijn auto is toe aan een onderhoudsbeurt. Kan ik bij jullie terecht?

Jazeker, onze werkplaatsen zijn gewoon open. Uiteraard nemen wij extra voorzorgsmaatregelen voor jouw en onze veiligheid. Een werkplaatafspraak maak je snel en eenvoudig via onze werkplaatsplanner.

Moet ik een afspraak maken voor het onderhouden of repareren van mijn auto?

Om je auto door ons te laten onderhouden of repareren moet je een afspraak maken. Voor een klein defect, zoals een kapot lampje kun je vaak gewoon langsrijden. Wil je echter zeker zijn dat je terecht kunt, dan is het verstandig om even met ons te bellen. 

Is het dragen van een mondkapje bij een bezoek aan Stern verplicht?

Ja. Vanaf 1 december 2020 is het dragen van een mondkapje in openbare ruimtes verplicht gesteld door de overheid. Het is dus ook verplicht om een mondkapje te dragen tijdens je bezoek aan een Stern-vestiging. Onze medewerkers zullen er uiteraard ook een dragen.