Wij staan graag voor je klaar!

Het coronavirus is nog niet geweken, maar gelukkig kunnen we langzaam maar zeker terug naar het 'oude normaal'. Wij zijn je graag van dienst en staan voor je klaar met onze mobiliteitsoplossingen op maat, zowel zakelijk als particulier. Zo kun je gewoon een werkplaatsafspraak maken bij een Stern-vestiging naar keuze en zijn onze showrooms geopend. Graag tot snel!

Showrooms geopend

Je bent van harte welkom: het is mogelijk om zonder afspraak onze showrooms te bezoeken. Het blijft echter wel mogelijk om een showroomafspraak te maken, op onze website of telefonisch. Zodra wij de afspraak hebben bevestigd, ben je ervan verzekerd dat een medewerker alle tijd voor je heeft. Onze vestigingen zijn ruim opgezet en hebben vaak meerdere verdiepingen, waardoor er meer dan voldoende ruimte is en wij de 1,5 meter afstand kunnen waarborgen. Wij kijken uit naar je komst!

Werkplaatsen volledig open

Heeft je auto onderhoud nodig, moet er een reparatie worden uitgevoerd, heb je schade gereden of is het tijd voor de APK? Dan ben je van harte welkom! Je kunt eenvoudig online een werkplaatsafspraak maken. Wil je tijdens reparatie of onderhoud blijven wachten? Je kunt dit aangeven in de online planner of als je telefonisch een afspraak boekt. Voor de veiligheid is de wachtcapaciteit beperkt. Wil je langsrijden voor kleine zaken als bijvoorbeeld het vervangen van een lampje? Neem dan van tevoren even contact op. Wij zorgen dan dat je op het afgesproken tijdstip direct geholpen wordt: dat helpt drukte voorkomen.

Schadeherstel en autoverhuur vestigingen geopend

Schade gereden? Onze schadeherstel vestigingen zijn gewoon geopend. Wij herstellen graag je schade vakkundig en snel. Maak online een afspraak of bekijk onze vestigingen.

Wil je graag een auto huren? Huur gemakkelijk online een auto bij Stern. Je kunt je huurauto gewoon ophalen bij onze vestigingen. Uiteraard hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen op onze vestigingen tegen de verspreiding van het coronavirus en is de auto volledig gedesinfecteerd.

Proefrit aan huis?

Wil je liever niet op pad, maar wil je wel jouw nieuwe auto kunnen bezichtigen en testen? Dat kan! We graag voor je klaar, dus kun je nu eenvoudig een afspraak maken voor onze proefrit-aan-huis-service. We komen dan met liefde de auto die jij op het oog hebt langs brengen. Deze desinfecteren wij bij aankomst, zodat jij volledig corona-proof de auto uit kunt proberen. Daarnaast leggen we graag alle functionaliteiten (op afstand) aan je uit, beantwoorden we al je vragen en voorzien we je van advies.

Virtuele proefrit?

Wil je de auto alleen bekijken? Ook dat is mogelijk. Tijdens een virtuele bezichtiging zal onze verkoper je via een videoverbinding alles van de auto laten zien en al je vragen beantwoorden. Zo krijg je in korte tijd een duidelijk beeld van de auto en kun je makkelijker een keuze maken!

Maatregelen op onze vestigingen

De gezondheid van onze bezoekers en collega’s staat op de eerste plaats. Daarom treffen wij noodzakelijke voorzorgsmaatregelen om ieder bezoek veilig te laten verlopen. Bekijk hieronder wat je van ons kan verwachten – en wat wij van jou verwachten.

Dit doen wij. Onze prioriteit is de veiligheid en het welzijn van jou en onze collega's.

Wat vragen wij van jou. Samen voorkomen we verspreiding van het virus.

Veelgestelde vragen

Moet ik een afspraak maken om de showroom te bezoeken?

Je hoeft geen afspraak meer te maken om de showroom te bezoeken. Dit kan wel nog steeds, zo weet je zeker dat je geholpen kan worden! Je maakt een afspraak eenvoudig online via ons afspraakformulier. Zodra we deze aan je hebben bevestigd, ben je ervan verzekerd dat je naar binnen kunt en dat er een medewerker voor je beschikbaar is.

Mijn auto is toe aan een onderhoudsbeurt. Kan ik bij jullie terecht?

Jazeker, onze werkplaatsen zijn gewoon open. Uiteraard nemen wij extra voorzorgsmaatregelen voor jouw en onze veiligheid. Een werkplaatafspraak maak je snel en eenvoudig via onze werkplaatsplanner.

Moet ik een afspraak maken voor het onderhouden of repareren van mijn auto?

Om je auto door ons te laten onderhouden of repareren moet je een afspraak maken. Voor een klein defect, zoals een kapot lampje kun je vaak gewoon langsrijden. Wil je echter zeker zijn dat je terecht kunt, dan is het verstandig om even met ons te bellen. 

Is het dragen van een mondkapje bij een bezoek aan Stern verplicht?

Het is niet langer verplicht om een mondkapje te dragen tijdens je bezoek aan een Stern-vestiging. Wel vragen we je altijd 1,5 meter afstand te houden van anderen.