Onderhoud of reparatie nodig? Hyundai-dealer Stern staat voor je klaar

Verloopt je APK, heb je nieuwe banden nodig of brandt er een lampje op je dashboard Voor onderhoud, reparaties of schadeherstel ben je bij Stern aan het juiste adres. Onze gespecialiseerde monteurs zorgen ervoor dat je Hyundai in topconditie blijft. Als erkend Hyundai-dealer werken wij met originele merk-onderdelen en kennen wij jouw Hyundai van binnen en van buiten. 

Maak eenvoudig online je werkplaatsafspraak. Graag tot snel!

Hyundai onderhoud, acties, onderdelen, APK en meer…

Het juiste onderhoud voor jouw Hyundai

Bij Stern staat een team van vakkundige medewerkers voor jou klaar na aanschaf van jouw Hyundai. Je kunt bij ons terecht voor onder andere onderhoud, reparatie, banden, APK, kleine en grote beurt, remmen vervangen, distributieriem vervangen, aircoservice, koppeling vervangen, olie verversen, oliefilter vervangen, trekhaak monteren, wintercheck, zomercheck en het vervangen van de accu. Wij onderhouden en repareren jouw auto, maar leveren ook officiële merk-onderdelen en accessoires.

Plan jouw werkplaatsafspraak eenvoudig online in onze werkplaatsplanner.

Kleine beurt of grote beurt? Kom naar Hyundai-dealer Stern

Wij helpen je graag wanneer jouw Hyundai toe is aan een kleine of grote beurt. Bij een kleine beurt controleren wij de vitale delen en functies van je auto. Tijdens deze beurt worden onder andere de accu en banden geïnspecteerd, de olie ververst en vervangt de monteur het oliefilter. Bij de grote beurt gaat de inspectie verder. Jouw Hyundai wordt hierbij op bijna alle delen gecontroleerd en, afhankelijk van de beurt, vindt reparatie aan slijtagedelen plaats. Zijn er onvoorziene reparaties geconstateerd? Dan voert onze Hyundai-monteur deze vakkundig uit, na jouw toestemming.

Reparatie en onderdelen vervangen

Om de waarde van je Hyundai zo goed mogelijk te behouden en om veilig te rijden is het tijdig vervangen of laten repareren van onderdelen belangrijk. Bij Stern hebben wij gecertificeerde monteurs, specialistische apparatuur en originele merk-onderdelen om jouw Hyundai in topconditie te houden.

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer weten?  Vul dan dit formulier in en wij nemen contact met je op om je vragen te beantwoorden. Wel zo gemakkelijk!
Hoe kunnen we je het beste bereiken?

Veelgestelde vragen over onderhoud bij Hyundai-dealer Stern

Wat is mijn huidige auto waard en kan ik deze bij Stern inruilen?

Dat kan zeker! Met behulp van onze taxatie tool kun je gemakkelijk een indicatieve inruilwaarde berekenen. De tool is bij iedere onderaan de pagina terug te vinden. Let wel op: de definitieve waarde zal tijdens een afspraak bij een van onze vestigingen worden vastgesteld.

Kan ik een proefrit maken voordat ik de auto koop?

Dat kan! Je kunt eenvoudig een afspraak maken voor een proefrit (of virtuele bezichtiging) via de buttons op de pagina van de specifieke auto.

Kan ik onderhandelen over de prijs?

Nee, dat kan niet. Stern hanteert een vaste all-in prijs. Zo weet jij precies waar je aan toe bent. Alle kosten om met de auto weg te rijden zijn bij de prijs inbegrepen, dus er zijn geen verborgen kosten of verrassingen achteraf en zo weet je precies wat je koopt.

Op welke manieren kan ik mijn nieuwe auto betalen?

Je betaling dient bijgeschreven te zijn voor het moment van afleveren. Het is ook mogelijk om een pinbetaling te doen tijdens de aflevering. Let wel op dat je van tevoren je pinlimiet verhoogd hebt bij je bank. Contante betalingen accepteren we ook, maar liever niet. Toch contact betalen? Wij informeren je van tevoren graag over de voorwaarden.

Hoe kan ik de details van mijn aankoop wijzigen?

Wil je iets wijzigingen in je bestelling, zoals je gegevens of voorkeuren voor bijvoorbeeld verzekering? Neem dan contact op met de vestiging waar de desbetreffende auto staat. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?

We hopen uiteraard niet dat je je aankoop wilt annuleren, maar als je spijt hebt van je aankoop kun je je beroepen op je herroepingsrecht. Na het online aanschaffen van de auto kun je binnen 14 dagen schriftelijk de aankoop ongedaan maken. Neem hiervoor contact op met de vestiging waar de desbetreffende auto staat.

Heb ik garantie op mijn auto?

Bij Stern krijg je altijd garantie op de aanschaf van een auto. Het verschilt echter of je een nieuw of tweedehands exemplaar koopt. Ook zit er vaak verschil tussen de verschillende automerken. De lengte van de garantie kun je altijd terugvinden op de detailpagina van een specifieke auto. Kun je het niet vinden of heb je twijfels? Neem dan contact op met de vestiging: we helpen je graag.