24/7 pechhulp met MijnMitsubishi Card

Voor jou als trouwe Mitsubishi-klant doen we graag iets extra’s. Daarom ontvangt jij als Mitsubishi-rijder na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Als dank voor je bezoek aan onze werkplaats en het vertrouwen in onze kwaliteit en service. Dit belonen wij met gratis 24/7 pechhulp in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer. Na elke onderhoudsbeurt verlengen wij jouw card weer voor een jaar of tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt als die eerder wordt uitgevoerd. 

Bij pech bel je het volgende nummer: +31 20 851 22 77. Je krijgt dan een keuzemenu om naar de juiste pechhulp doorgeschakeld te worden. 

  • Binnen de fabrieksgarantie kies 1, je Mitsubishi valt dan onder de MAP service
  • Buiten de fabrieksgarantie kies 2, je Mitsubishi valt dan onder de Mobiliteitsservice

Service binnen Nederland

Bij pech onderweg ben je ervan verzekerd dat de auto ter plaatse wordt gerepareerd of naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of een Erkend Servicecentrum van Mitsubishi Motors wordt gebracht. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. 

Woonplaatservice

Pechhulp is ook geldig in jouw eigen woonplaats. Bijvoorbeeld als op een koude winterochtend de auto niet wil starten of als je per ongeluk de sleutels in de auto laat liggen. En zelfs wanneer je per ongeluk de verkeerde brandstof tankt. Met Mitsubishi Mobiliteitsservice blijf je altijd zorgeloos rijden!

Service in heel Europa

Ook in heel Europa, kun je bij pech onderweg op de Mitsubishi Mobiliteitsservice rekenen. Via het 24-uurs bereikbare alarmnummer krijg je direct een Nederlands sprekende hulpverlener aan de lijn. Hij of zij onderneemt vervolgens alle noodzakelijke stappen om je weer zo snel mogelijk op weg te helpen. 

Vervangend vervoer

Met de MijnMitsubishi Card garandeert Mitsubishi Motors je mobiliteit in binnen- en buitenland, ook als de auto niet op de dag zelf te repareren is. In dat geval heb je twee werkdagen recht op vervangend vervoer. 

De voordelen van de MijnMitsubishi Card

  • Gratis pechhulp in je woonplaats, heel Nederland en heel Europa
  • Reparatie ter plaatse of zo nodig sleephulp naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-dealer of
  • Erkend Servicecentrum van MITSUBISHI MOTORS.
  • Vakkundige hulp met merkspecialistische kennis en gereedschap
  • Gratis vervangend vervoerdekking (max. 2 werkdagen)

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen over Mitsubishi pechhulp

Hoe bereik ik de pechhulp van Mitsubishi ?

Je bereikt de Mitsubishi pechhulp via het telefoonnummer: +31 20 851 22 77. Je krijgt dan een keuzemenu om naar de juiste pechhulp doorgeschakeld te worden.  

  • Binnen de fabrieksgarantie kies 1, je Mitsubishi valt dan onder de MAP service 
  • Buiten de fabrieksgarantie kies 2, je Mitsubishi valt dan onder de Mobiliteitsservice 

Is de pechhulp van Mitsubishi ook bereikbaar in het buitenland?

Ja, in heel Europa kun je bij pech onderweg op de Mitsubishi Mobiliteitsservice rekenen. Via het 24-uurs bereikbare alarmnummer krijg je direct een Nederlands sprekende hulpverlener aan de lijn. Hij of zij onderneemt vervolgens alle noodzakelijke stappen om je weer zo snel mogelijk op weg te helpen.