Bepaal zelf je serviceniveau
Breid je garantie uit
Kies je afleveringsoptie

Jij maakt de keuze

Als je kiest voor een occasion van Stern, wil je ook zelf kunnen bepalen welke service daarbij past. En waar je voor wilt betalen – en waarvoor niet. Daarom kies je bij je aankoop zelf een Stern Servicepakket: Budget, Premium of Excellent. 

Ieder pakket heeft zijn eigen voordelen en kosten wat betreft aflevering, garantie en service. Zo kies je zelf wat past bij jouw behoeften – en bij de auto van je dromen.

We hebben de servicepakketten hieronder voor je op een rijtje gezet.

Veelgestelde vragen over servicepakketten van Stern

Moet ik altijd betalen voor een servicepakket van Stern?

Nee: het Budget-pakket is helemaal gratis. Dit is uiteraard niet zo uitgebreid als de andere pakketten, maar toch alles wat nodig is om direct met de auto weg te kunnen rijden.

Ben ik verplicht een servicepakket af te nemen?

Als je geen keuze maakt, krijg je standaard het Budget-pakket. Daar zijn geen kosten aan verbonden.

Geldt de garantie alleen bij de dealer waar ik de auto koop?

Stern is met tientallen vestigingen actief in een groot deel van Nederland. Je garantie is geldig bij alle vestigingen.

Wat is het telefoonnummer van de Stern Mobiliteitsgarantie voor pechhulp in Nederland?

Het telefoonnummer voor pechhulp van een occasion met het Premium of Excellent Pakket is 088 783 76 10