Gepubliceerd: 21-08-2014 10:19

Stern Groep N.V., beursgenoteerde automotive groep, maakt bekend dat overeenstemming is bereikt over de overname van Jaguar-dealer Blankespoort te Den Haag. De transactie zal worden afgewikkeld per 1 oktober 2014.

Stern

Stern Groep heeft in Noord-Holland (Heemskerk en Purmerend) met Jager Auto twee Jaguar en Land Rover dealerbedrijven. De merken Jaguar en Land Rover hebben de komende jaren grootse plannen met de onlangs uitgebrachte en nog uit te brengen nieuwe modellen van Jaguar en Land Rover. Daarom is de overname van Jaguar-dealer Blankespoor een welkome uitbreiding van Jager Auto in de Randstad.

Overname activiteiten

De afgelopen periode is overeenstemming bereikt over de overname van de activiteiten van Jaguar-dealer Blankespoor per 1 oktober 2014. Het bedrijf zal gevestigd blijven op de prachtige locatie in het Forepark te Den Haag. Alle medewerkers zullen mee overgaan. De betrokken importeur heeft inmiddels haar goedkeuring gegeven.

21 augustus 2014