Gepubliceerd: 19-06-2015 15:24

Stern Groep N.V., Nederlandse marktleider in automotive retail en services, maakt het afscheid per 1 juli 2015 van haar financieel directeur, de heer G.P. ten Brink, bekend. De heer Ten Brink heeft ruim 15 jaren bij Stern Groep gewerkt en is sedert 1 januari 2002 lid van de Directie. Stern is de heer Ten Brink zeer erkentelijk voor zijn jarenlange inzet en bijdrage aan de groei en bloei van Stern Groep en wenst hem veel succes bij de verdere voortzetting van zijn loopbaan.

Aangezien de heer Ten Brink per 1 juli 2015 ontslag neemt, zal de op 16 april 2015 uitgeschreven Buitengewone Algemene Vergadering van 1 juli 2015 geen doorgang vinden.

Stern Groep is thans op zoek naar een CFO/COO met ruime operationele ervaring om een bijdrage te leveren aan de verdere verbetering van de operationele processen van de werkmaatschappijen en aan de uitvoering van de strategische intenties van Stern Groep. Stern wil de komende jaren sterk groeien met financiële en universele mobiliteitsproducten en –diensten met als doel meer toegevoegde waarde te leveren en minder afhankelijk te worden van het toegenomen cyclische karakter van autodealers.

Amsterdam, 19 juni 2015