Gepubliceerd: 13-07-2015 17:14

Stern Groep N.V., Nederlandse beursgenoteerde automotive groep, maakt bekend dat Heron Auto de activiteiten van ŠKODA dealer Lakeman te Purmerend heeft overgenomen.

Stern Groep is in Noord-Holland met Heron Auto al Audi, Volkswagen en SEAT dealer en heeft vestigingen in Amsterdam-Noord, Enkhuizen, Koog aan de Zaan, Purmerend, Volendam en Zwaag.

Rob Visser, directeur Heron Auto: “Het is altijd de wens geweest om het merk ŠKODA toe te voegen aan het productportfolio. Door de overname van Lakeman geven we verdere invulling aan de groei van onze activiteiten, zowel voor de particuliere als zakelijke markt.”

Mede dankzij het steeds bredere (en duurzame) modellengamma maakt ŠKODA in Nederland een spectaculaire groei door. Met de overname van ŠKODA dealer Lakeman is Stern nu officieel dealer van 22 automerken. Het bedrijf zal voorlopig gevestigd blijven op de vertrouwde locatie in Purmerend. Alle medewerkers blijven in dienst.