Gepubliceerd: 26-04-2017 15:56

Stern Groep N.V., beursgenoteerde Nederlandse marktleider in automotive retail en services, maakt bekend dat het onder de naam SternPoint vier nieuwe vestigingen opent voor schadeherstel en eenvoudige onderhoudswerkzaamheden.

Aantal SternPoint vestigingen naar 16

Op 1 mei 2017 openen nieuwe vestigingen in Harderwijk en ’s-Hertogenbosch. Een maand later openen de SternPoint vestigingen in Amstelveen en Lelystad. Met de eigenaren van de betreffende bedrijfspanden zijn huurovereenkomsten getekend. Momenteel worden de panden geschikt gemaakt voor (merk erkend) autoschadeherstel en andere werkzaamheden, waaronder eenvoudige onderhoudswerkzaamheden, het monteren van trekhaken, ruit reparatie en vervanging, bedrijfswagen bestickering, montage van glasfolie en het wisselen van wielen en banden.

Met de reeds bestaande 12 vestigingen (voorheen opererend onder de naam SternSchade) komt het totaal aantal SternPoints nu op 16 en is een belangrijke eerste stap gezet in het realiseren van het beoogde landelijk dekkende netwerk van circa 25 vestigingen. Naar verwachting zullen binnenkort nog eens twee vestigingen worden aangesloten. Om het netwerk te completeren worden vervolgens nog enkele vestigingen gezocht in het noorden, oosten en zuiden van Nederland.

Over SternPoint

SternPoint (voorheen SternSchade) telt op dit moment 12 vestigingen en is actief in Amsterdam (3x), Bunnik, Geldrop, Heemstede, Houten, Nijkerk, Purmerend, Rotterdam, Wateringen en Wormerveer. In 2016 werden door 203 schadeprofessionals in totaal 22.937 schades afgehandeld. SternPoint is door meerdere autofabrikanten gecertificeerd voor zogenaamd merk-erkend schadeherstel en richt zich op het repareren van schades voor verzekeraars en geselecteerde leasemaatschappijen. Daarnaast repareert SternPoint schades aan auto’s met een SternPolis of een van de andere financiële mobiliteitsproducten van Stern.

Klik hier voor de pdf van het volledige persbericht d.d. 26 april 2017