Gepubliceerd: 04-10-2018 17:41

Stern Groep, beursgenoteerd Nederlands mobiliteitsconcern, maakt bekend dat de heer L.G. Porsius RA is aangesteld als financieel directeur. De heer Porsius neemt de belangrijkste taken over van de recent teruggetreden Arthur Swijter.

De heer Porsius is sinds 1 oktober 2004 in dienst van Stern Groep als Groepscontroller en in die positie is hij steeds nauw betrokken geweest bij de financiële huishouding van de onderneming. Daarnaast heeft hij een belangrijke rol gespeeld bij de financiering van de vennootschap, inclusief securitisatie van de leaseportefeuille, en bij vastgoed transacties. De heer Porsius is aangesteld als titulair financieel directeur met ruime procuratie.

De Raad van Commissarissen en de Directie van Stern feliciteren de heer Porsius met zijn benoeming en hebben het vertrouwen dat de al jaren uitstekende samenwerking tevens borg zal staan voor versnelling van de implementatie van Fast Forward.

Klik hier voor de pdf van het volledige persbericht d.d. 4 oktober 2018